Tijdens mijn schoolloopbaan op De Rooi Pannen is het onderdeel persoonlijk profileren erg belangrijk. Eerst vond ik dit raar. Ik weet toch wat ik wil, waar ik voor sta en hoe ik dit doel wil behalen? Dit heeft ook mij aan het denken gezet. Door persoonlijk profileren daag ik mezelf uit, met succes.

Het onmogelijke is mogelijk als je er open voor staat

In leerjaar 2 ga je op zoek naar jezelf. De bijbehorende opdracht gaat als volgt; ga op zoek naar elementen die iets vertellen over jou. Verwerk dit geheel op je eigen wijze. In deze opdracht heb ik mezelf uitgedaagt! Hieronder mijn resultaat. In leerjaar 3 ga ik dieper op dit eindproduct in.

Eindproduct persoonlijk profileren leerjaar 2

Het vullen van een bulletjournal. Dit is een van de nieuwste trend onder de creatievelingen. Ik vond het altijd leuk om te zien maar vertelde mezelf altijd dat ik niet zó creatief ben. Toch vond ik het steeds leuker worden en dacht ik; als ik het niet probeer, dan weet ik het nooit. Zo ben ik dus begonnen met het handletteren en bulletjournaling.

In het kader van mezelf verder profileren is dit goed gelukt. Een schoolopdracht werd een hobby. Ik word steeds beter in het handletteren en dat proces is te zien. Het is interessant om progress te zien in mijn eigen werk. Zo blijf ik groeien en mezelf uitdagen! Benieuwd naar mijn creaties? Neem een kijkje op mijn Instagram! Begonnen vanuit het schoolproject maar nu houd ik het nog steeds bij om mijn creaties te delen.

Lees hier meer over het crossmediale platform

https://rosaliejoosen.wordpress.com/2020/05/07/examen-crossmediaal-platform-boost-your-bulletjournal/